Daiwa N’Zon – Vismolens

Daiwa’s nieuwe merkmerk “D_VEC” is ontwikkeld met het concept “Innovative Vectors”. Ontworpen met het motief D, dat staat voor “Uitdaging”, “Originaliteit” en “Innovatie”. De missie van Daiwa is om met die 3 richtlijnen het plezier van het vissen over de hele wereld te verspreiden. Ontworpen met een lineair en regelmatig lettertype, vertegenwoordigt “VECTOR DAIWA” ook de Japanse kwaliteit, precisietechnologie en technologische vooruitgang die toonaangevend is in de wereldwijde visserij-industrie. Onze missie is om iedereen nog generaties lang visplezier te bieden. Dit logo vertegenwoordigt onze geest voor een mooie toekomst.

De nieuwe standaard zetten voor vismolens.
Sinds de oprichting van Daiwa in 1958 ontwikkelt Daiwa producten om als eerste aan de steeds veranderende marktbehoeften te voldoen. Het zal niemand verbazen dat Daiwa als eerste ter wereld veel innovatieve technologieën heeft gecreëerd. Daiwa’s haspelproductietechnologie wordt beschouwd als een van de beste ter wereld. Slechts een paar jaar na de oprichting van Daiwa zou het “de haspel bij uitstek” worden. Met Daiwa’s ontwikkeling van de “Open-Faced reel” in 1965 bracht het de markt op gang. In tegenstelling tot een gesloten molen bevindt de spoel zich buiten de molen, waardoor de gebruiker meer lijn op de spoel kan wikkelen met een snellere spin en een beter gevoel. Met deze volledig nieuwe vorm schokte dit nieuwe molenconcept de wereld.

Ga naar de bovenkant